Társadalombiztosítási ügyintéző

Szeretnél egy megbecsült szakmában elhelyezkedni?

Biztos, jól fizető állást szeretnél?

Akkor neked ajánljuk a Társadalombiztosítási képzésünket!

A Társadalombiztosítási ügyintéző feladata nélkülözhetetlen és rendkívül felelősségteljes munkakör. Iskolánkban arra törekszünk, hogy naprakész, gyakorlati szaktudást adjuk át diákjainknak, ezzel is növelve a munkaerőpiacon való elhelyezkedésük esélyét.

 

Milyen feladatokat lát el egy Társadalombiztosítási ügyintéző:


A társadalombiztosítási ügyintéző a munkavállalókkal kapcsolatos bér- és társadalombiztosítási ügyeket intézi, a nyilvántartásokat vezeti. Vezeti a biztosítottak társadalombiztosítási lapjait, nyilvántartja a kifizetett ellátásokat, adatokat, igazolásokat küld az illetékes társadalombiztosítási szerveknek. A munkavállalókkal kapcsolatos munkaerő-gazdálkodáshoz kapcsolódó feladatokat ellátja a nyilvántartásokat vezetésével összhangban.

 

A részszakképesítéssel rendelkező képes:


  • ellátni a munkaügyi nyilvántartások alapján a bérekkel kapcsolatos adminisztrációs (bérszámfejtés, járulék-nyilvántartás, stb.) feladatokat
  • vezetni az egészség- és társadalombiztosítással kapcsolatos nyilvántartásokat
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket fénymásolót használni

 

Betölthető munkakörök:

Pénzügyi asszisztens, társadalombiztosítási ügyintéző, analitikus könyvelő.

 

A szakma moduljai (modulazonosító + modul megnevezése):

10154-12 Munkaerő-gazdálkodás

10155-12 Társadalombiztosítási szakfeladatok ellátása

 

A képzés zárása: komplex OKJ vizsga

képzési szint: középfokú
OKJ szám: 51 344 02